Otsikko
Yritin kirjautua eMagz-palveluun, mutta ei onnistunut. "Unohditko salasanasi" ei hyväkynyt edes korttini numeroa. En ole käyttänyt kirjastokorttia vähään…

Kysytty

Yritin kirjautua eMagz-palveluun, mutta ei onnistunut. "Unohditko salasanasi" ei hyväkynyt edes korttini numeroa. En ole käyttänyt kirjastokorttia vähään aikaan (Naxoksen palveluun kyllä pääsen). Vanheneeko kortti vai mistä on kyse?

Vastaus

Vastattu

eMagz -palvelusta ei ole raportoitu järjestelmän toimimattomuuksia, joten epäonnistuminen taitaa johtua nyt korona-viruksesta sekin; ihmisillä on enemmän aikaa lukea verkkolehtiä ja käyttäjien yläraja on ylittynyt. eMagz -palvelussa voi samaa lehteä voi lukea yhtä aikaa 1–5 käyttäjää. Lukuoikeuksien määrä vaihtelee lehdestä toiseen. Jos et pääse lukemaan haluamaasi lehteä, kokeile hetken kuluttua uudestaan.