Yritin etsiä noin tunnin tietoa milloin kirjani pitää palauttaa.

Kysytty

Hei, yritin etsiä noin tunnin tietoa milloin kirjani pitää palauttaa. Lainattu kesäkuussa ja hlö kirjastoautossa sanoi, että pitää palauttaa vasta elokuussa, vaikka ”Best seller”-kirjoja. Mahdoton löytää Helmet.fi-sivuilta neuvoa. Siis milloin elokuussa? Lainaan kirjoja nyt korona-aikana lähialueeni vanhuksille omalla kortillani, en haluaisi maksaa myöhästymismaksuja. Pikku Huopalahden kirjastoautotolpalla oli vain normiaikataulu, ei kerrottu esim milloin kesä-/ koronatauko päättyy.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mikäli kirjastokorttiisi on liitetty nelinumeroinen pin-koodi (tunnusluku), voit tarkistaa lainojesi eräpäivät kirjautumalla Helmetissä omiin tietoihisi. Kirjautumislinkki on Helmetin etusivun oikeassa yläkulmassa. Mikäli sinulla ei ole pin-koodia, voit tiedustella eräpäiviä soittamalla mihin tahansa Helmet-kirjastoon.

Kirjastoauton normaalit iltareitit jatkuivat 27.7.2020. Auton aikataulut löydät Helmet-palvelusivustolta:

https://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Kirjastoauto_Helsinki/Aikataulut

https://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Kirjastoauto_Helsinki