Yritin etsiä Helmetistä helppolukuisia englanninkielisiä pokkareita - tuloksetta. Tietääkseni on olemassa sarja Easy reading, joiden kieli on helpohkoa…

Kysytty

Yritin etsiä Helmetistä helppolukuisia englanninkielisiä pokkareita - tuloksetta. Tietääkseni on olemassa sarja Easy reading, joiden kieli on helpohkoa. Sarjaa kustantaa ehkä Penguin tai Cambridge Books.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kannattaa käyttää Helmetin hakusana(t)-hakua ja valita lisäksi tarkenna hakua. Hakuruutuun voi kirjoittaa hakusanaksi lukemistot ja pudotusvalikosta valitaan kieleksi englanti. Myös pelkkää Easy readers -sarjaa voi hakea kirjoittamalla hakusanaksi sarjan nimen eli easy readers. Lukemistot-hakusanalla saa enemmän tuloksia, koska mukaan tulee muitakin kuin Easy Readers -sarjan teoksia.