Yritän uusia lainaamaani kirjaa, eräpäivä 12.4. Uusiminen ei onnistu ja Tila kohdassa on teksti punaisella "ON HOLD"? Mistä mahtaa olla kyse? Koska uusiminen…

Kysytty

Yritän uusia lainaamaani kirjaa, eräpäivä 12.4. Uusiminen ei onnistu ja Tila kohdassa on teksti punaisella "ON HOLD"? Mistä mahtaa olla kyse? Koska uusiminen ei näin onnistunut ja jos en pysty huomenna palauttamaan kirjaa kirjastoon, joudunko nyt maksamaan jonkun myöhästymismaksun?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

On hold-tila tarkoittaa,että kirjasta on varaus,eikä uusiminen onnistu. Myöhästymismaksu päivältä on 20 senttiä.