Yritän tilata Cormac McCarthyn kirjaa Kaikki kauniit hevoset. Sitä ei näytä löytyvän mistään nettikirjakaupoista kuin e-kirjana. Haluaisin nimenomaan fyysisen…

Kysytty

Hei,

Yritän tilata Cormac McCarthyn kirjaa Kaikki kauniit hevoset. Sitä ei näytä löytyvän mistään nettikirjakaupoista kuin e-kirjana. Haluaisin nimenomaan fyysisen kirjan.
Onko tästä kirjasta painos loppu, vai miksi sitä ei löydy, ja jos, niin milloin sitä on odotettavissa lisää? Vai onko ollenkaan?
Kiitos paljon!

Vastaus

Vastattu

Kirjasta näyttää tosiaan olevan painos loppu ja siksi fyysistä kappaletta ei saa ostettua kirjakaupoista. En myöskään löytänyt sitä myynnissä nettiantikvariaatteista (19.8.2021 klo 15:20). Uudesta painoksesta voi laittaa toivetta kustantajalle, joka on WSOY.

Helmet-kirjastosta kirjan saa lainaksi https://haku.helmet.fi/iii/encore/record/C__Rb2155407