Yritän tehdä rahoitusvastikelaskelmaa asunto-osakeyhtiölle. En ole tehnyt sellaista koskaan. Löytyisikö kirjaa jossa numeroesimerkein perinpohjaisesti…

Kysytty

Yritän tehdä rahoitusvastikelaskelmaa asunto-osakeyhtiölle. En ole tehnyt sellaista koskaan. Löytyisikö kirjaa jossa numeroesimerkein perinpohjaisesti osoitettaisiin miten se tulee tehdä ja mitä se tarkoittaa. 00-rivit eivät oikein aukaise asiaa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Soile Tomperin kirja Kehittyvä kirjanpitotaito käsittelee rahoituslaskelmia ja toisaalta asunto-osakeyhtiöiden kirjanpidon keskeisiä kysymyksiä. Kirjaan liittyy myös harjoituskirja Kehittyvä kirjanpitotaito Harjoituskirja / Tomperi Soile

Aiheesta saattaa löytyä tietoa myös seuraavista teoksista:
Asunto-osakeyhtiön kirjanpito- ja verokirja / Marjo Salin
Asunto- ja kiinteistöosakeyhtiön tilinpäätösmalli

Kyseiset teokset saadaan Helmet-hausta esille hakusanoilla asunto-osakeyhtiöt kirjanpito
http://haku.helmet.fi/iii/encore/search/C__Sasunto-osakeyhti%C3%B6t%20k…