Yritän selvittää, mitä nämä kaksi kärpäslajia ovat suomeksi: "Australian bushfly" (latinaksi: Musca vetustissima) ja "Screwworm fly" (latinaksi: Callitroga…

Kysytty

Yritän selvittää, mitä nämä kaksi kärpäslajia ovat suomeksi: "Australian bushfly" (latinaksi: Musca vetustissima) ja "Screwworm fly" (latinaksi: Callitroga macellaria)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti emme ole pystyneet selvittämään näiden lajien mahdollisia suomenkielisiä nimiä hakuteostemme avulla.

Kuitenkin Helsingin yliopiston Bio- ja ympäristötieteiden laitos sijaitsee Viikissä, joten kannattaisi kääntyä tiedonhaussa Viikin tiedekirjaston tietopalvelun puoleen. Kirjaston yhteystiedot ovat:

Viikinkaari 11 A (PL 62)
00014 Helsingin yliopisto
puh. (09) 191 58040