Yritän saada selville sen ohjelman nimeä, jossa itse esiinnyin puolentoista vuoden ikäisenä vuoden -82 alkupuolella (silloin ei kai muita kanavia ollut kuin…

Kysytty

Hei!

Yritän saada selville sen ohjelman nimeä, jossa itse esiinnyin puolentoista vuoden ikäisenä vuoden -82 alkupuolella (silloin ei kai muita kanavia ollut kuin YLE?). Äitini ei muista tarkalleen, mutta arvelee sen käsitelleen kodin tapaturmia tai lasten turvallisuutta. Esiinnyin siinä siksi, että olin juuri saanut hienon palovamman käsivarteeni.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Yleisradion tietopalveluln avustama vastaus: Löytyy yksi tähän viittaava. Kyseessä on tosin jo 1980 lähetetty tietoisku, eli ajankohta on paria vuotta aiemmin.

OHJELMAN NIMI: TIETOISKU: LASTEN KOTITAPATURMAT.

Lpvm Kesto Aika Lähetystapa
19800326 00:01:40:0 00:00 Ensilähetys

Valitettavasti tämän enempää tietoja ohjelmasta ei ollut. Koska kyseessä on filmillä oleva ohjelma eikä sitä ole digitoitu arkistoomme, niin ei pääse katsomaan sisältöä.