Otsikko
Yritän muistella F. KAFKAN novellin nimeä. Novellissa kerrotaan sirkustaiteilijasta joka ei elämässään muuta halunnut kuin tasapainoilla ylhäällä korkeuksissa…

Kysytty

Yritän muistella F. KAFKAN novellin nimeä. Novellissa kerrotaan sirkustaiteilijasta joka ei elämässään muuta halunnut kuin tasapainoilla ylhäällä korkeuksissa köysillä. Hän oli mies ja eristäytynyt muusta elämästä ja vietti lopulta kaiken aikansa ylhäällä koysien päällä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymänne novelli on Franz Kafkan kirjasta Erään koiran tutkimuksia - novelleja. Novellin nimi on Ensimmäinen tuska. Uskoisin, että samasta kirjasta löytyy myös muita sopivia kertomuksia.