Yritän muistaa yhtä fantasiakirjaa. Se sijoittuu Britaniaan ja leikittelee eri aikakausilla. Siinä on metsä, jossa aika vääristyy ja jossa elää eri aikoina…

Kysytty

Yritän muistaa yhtä fantasiakirjaa. Se sijoittuu Britaniaan ja leikittelee eri aikakausilla. Siinä on metsä, jossa aika vääristyy ja jossa elää eri aikoina eläneitä ihmisiä ja olentoja. Siinä metsässä myös aika vääristyy ja kulkee eri nopeuksilla eri osissa. Ja tapahtumat perustuvat brittiläiseen tarustoon ja saattaa siinä esiintyä Merlinkin jossain muodossa. Kyse on itse asiassa kirjasarjasta...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä lienee Robert Holdstockin Alkumetsä ja sen itsenäiset jatko-osat Metsän henget, Holvi metsään, Merlinin metsä, tai, Magian näky ja Norsunluuportti, joihin näkee viitattavan myös Alkumetsän tarinoita -sarjana.