Yritän lukea lehtiä emagzista, mutta ilmoittaa että käyttäjätunnus tai salasana väärä. Mennäänkö sinne samoilla tunnuksilla kuin kyyti.fi sivuille vai millä?

Kysytty

Hei,
Yritän lukea lehtiä emagzista, mutta ilmoittaa että käyttäjätunnus tai salasana väärä. Mennäänkö sinne samoilla tunnuksilla kuin kyyti.fi sivuille vai millä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Emagz on valitettavasti käytettävissä vain Kymenlaakson kirjastoissa, joissa se toimii sekä kirjastojen että omilla tietokoneilla sekä mobiililaitteilla.