Yritän löytää laikkien kevään 1992 ylioppilaitten nimet. Onko teillä mahdollisesti arkistoituna Iltasanomat vuodelta 1992? Kiitos tiedosta etukäteen.

Kysytty

Yritän löytää laikkien kevään 1992 ylioppilaitten nimet. Onko teillä mahdollisesti arkistoituna Iltasanomat vuodelta 1992? Kiitos tiedosta etukäteen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymäsi lehti löytyy mikrofilmattuna Pasilan pääkirjastosta. Vuoden ylioppilaat löytyvät myös teossarjasta Spes patriae, jota löytyy pääkaupunkiseudun kirjastoista Pasilan lisäksi Kalliosta ja Rikhardinkadulta.