Yritän etsiä lainaan Marilyn Monroen Misfits-elokuvaa, mutta en löydä sitä. Miten onnistuisin? Varmaan jostakin voisi löytyä lainaan?

Kysytty

Yritän etsiä lainaan Marilyn Monroen Misfits-elokuvaa, mutta en löydä sitä. Miten onnistuisin? Varmaan jostakin voisi löytyä lainaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Misfits löytyy suomennoksena sopeutumattomat Pasilan varastokirjastosta Helmet  sekä Vaarakirjastojen kokoelmasta Kiteeltä. Finna

Lainattavat elokuvat ovat videokasetteja.

DVD- ja BD-levyinä elokuva löytyy esim. CDOn.comin valikoimista.