Yritän avata netistä ruotsinkielistä artikkelia, joka liittyy Kuhlthauhun. Ei onnistu. Se on ppt-tiedosto. Kuinka muuten saisin tietoa hänestä ja hänen…

Kysytty

Yritän avata netistä ruotsinkielistä artikkelia, joka liittyy Kuhlthauhun. Ei onnistu. Se on ppt-tiedosto. Kuinka muuten saisin tietoa hänestä ja hänen tiedonhakuun liittyvistä ajatukistaan? Myös hänen ajatuksensa tiedontallennuksesta kiinnostavat. Tarvitsisin tiedon alkuviikosta huhtikuun ekalla viikolla. Kiitos paljon!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Emeritus professori Carol Collier Kuhlthaun kotisivulta
(http://www.scils.rutgers.edu/~kuhlthau/ .) löytyy artikkeli tiedonhaunprosessista (Information search process, ISP) html -tekstinä.

Kuhlthau on myös kirjoittanut teoksen "Seeking meaning: a process approach to library and information services".
Kirja on saatavilla Oulun yliopiston kirjastosta, pääkirjaston kurssikirjaosastolta lainaksi.