Yritämme löytää Tammen nuorisonkirjoja -sarjan osaa 12. Julkaistu 1940-luvulla ja sarjaa julkaistiin kuulemma 13 osaa. Asiakas kyseli tätä kirjaa, eikä Tammi…

Kysytty

Hei
Yritämme löytää Tammen nuorisonkirjoja -sarjan osaa 12. Julkaistu 1940-luvulla ja sarjaa julkaistiin kuulemma 13 osaa. Asiakas kyseli tätä kirjaa, eikä Tammi itse ollut vastannut hänen sähköpostiinsa. Mekään emme löytäneet juuri tuota 12. osaa, vaikka muita sarjan osia löytyi. Olisiko teillä enemmän tietoa kyseisestä sarjasta?

Vastaus

Vastattu

Suomen kirjallisuus 1944-1948 tietää kertoa, että Tammen nuorisonkirjoja -sarjan 12. kirja oli Katri Savolaisen Palmikkopäinen tyttö (1946).

3 ääntä

Kommentit

tää meni todella hienosti ja yritän etsiä puuttuvat ja ostaa nro 12 ja nro 1

nyt löytyi nro 1 antikvari.fi