Youtubessa on Puoli seitsemän -puffi vuodelta 2013, jossa näyttelijä Marja Packalén huutaa viisi kertaa: Shut the fuck up! Mihin tuo liittyy?

Kysytty

Youtubessa on Puoli seitsemän -puffi vuodelta 2013, jossa näyttelijä Marja Packalén huutaa viisi kertaa: Shut the fuck up! Mihin tuo liittyy?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ylen TV1-kanavan Puoli seitsemän -ohjelman jaksoja puffataan ennakolta vauhdikkailla pikku mainospätkillä. Viitatussa klipissä näyttelijä Marja Packalén keskeyttää toistuvasti itseään koskevan esittelyn englanninkielisellä fraasilla, joka  pehmennettynä suomentuu muotoon "suu kiinni!".

Packalén-jaksoa löydy enää Yle Areenasta eikä sarjaa ole ainakaan vielä Elävässä arkistossa. Toisaalta mainospätkiin ei itse jaksoissa usein edes palata. Mutta onneksi Puoli seitsemän -ohjelmalla on oma palaute- ja kysymyslomake, jolla tätäkin asiaa voi tiedustella suoraan ohjelman tekijöiltä.

Linkki kysymyslomakkeeseen