Ymmärtääkseni semiootikko Charles Peircen koottujen teosten julkaisuhanke on meneillään? Mitä sen volyymistä ja aikataulusta voi sanoa? Entä…

Kysytty

Hei. Ymmärtääkseni semiootikko Charles Peircen koottujen
teosten julkaisuhanke on meneillään? Mitä sen volyymistä ja
aikataulusta voi sanoa? Entä suomentamiskysymyksestä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Etsin tietoja tästä hankkeesta internetistä ja löysin seuraavanlaisen sivuston: The Peirce Edition Project http://www.iupui.edu/%7Epeirce/web/index.htm .

Näyttää siltä, että suomentaminen ei vähään aikaan ole ajankohtaista.