YLE Areenassa on mainioita ohjelmia vaikka kuinka paljon. Saako niitä JAKAA Facebookissa, kuten ohjelmien yhteydessä tarjotaan? Miten tekijänoikeudet eroavat…

Kysytty

YLE Areenassa on mainioita ohjelmia vaikka kuinka paljon. Saako niitä JAKAA Facebookissa, kuten ohjelmien yhteydessä tarjotaan? Miten tekijänoikeudet eroavat esimerkiksi sanomalehtien artikkeleiden jakamisesta somessa?

Vastaus

Vastattu

YLE Areenan ohjelmia saa jakaa sosiaalisessa mediassa silloin, kun siihen on tarjottu erikseen mahdollisuus omalla jakopainikkeellaan.

Lisätietoja Yleisradion sisältöjen tekijänoikeuksista.

Verkkolehtien artikkeleita on sallittua jakaa samanlaisella periaatteella käyttämällä lehtien tarjoamia omia jakopainikkeita tai linkkejä.

Lisätietoja esimerkiksi Uutismedian liiton tekijänoikeussivulta.

2 ääntä

Kommentit

COOL! Mainio tietolähde ja kivan nopea vastausaika. Kyllä! Käytän jatkossakin.