Otsikko
Yksi parhaimmista mieleeni jääneistä kirjoista oli venäläisen kirjailijan kirjoittama. Vaan kun en muista kirjailijaa ym. Hämärä mielikuva, että kyseessä,oli…

Kysytty

Yksi parhaimmista mieleeni jääneistä kirjoista oli venäläisen kirjailijan kirjoittama. Vaan kun en muista kirjailijaa ym. Hämärä mielikuva, että kyseessä,oli rautatien rakentaminen. Romaani kuitenkin.

Vastaus

Vastattu

Voisikohan etsimäsi teos olla Nikolai Ostrovskin Kuinka teräs karaistui? Teoksessa rakennetaan Siperian rataa.