Windous 10 kävi laittaja toimi jonkin aikaa nyt meni offline tilaan on langgaton tulostin canon 3150 miten palautan sen normaali tilaan

Kysytty

windous 10 kävi laittaja toimi jonkin aikaa nyt meni offline tilaan on langgaton tulostin canon 3150 miten palautan sen normaali tilaan

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kuulostaa verkkoyhteys-ongelmalta.
Jos Windows 10 on offline tilassa, tietokone ei saa yhteyttä verkkoon.
Samoin tulostin saattaa olla ilman verkkoyhteyttä.

Sinuna sulkisin kaikki koneet (Tietokone, Tulostin, Reititin tai mokkula) ja avaisin ne sitten uudelleen.
Kun kaikki ovat päällä ja yhteydessä toisiinsa, niin kaiken pitäisi taas toimia normaalisti.