Vuosien 1970-1989 mitä sosiaali-ja terveysalan ammatteja,koulutuksia oli?sekä mitä palveluja tuolloin oli sosiaali-ja terveysalalla?

Kysytty

Vuosien 1970-1989 mitä sosiaali-ja terveysalan ammatteja,koulutuksia oli?sekä mitä palveluja tuolloin oli sosiaali-ja terveysalalla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sosiaalialan ammateista, työpaikoista ja koulutuksesta kerrotaan Työvoimaministeriön julkaisussa Työ ja tulevaisuus : Sosiaaliala – auttaminen ammattina, 1989. Terveydenhuoltoalan ammateista on samanlainen julkaisu Työ ja tulevaisuus 1981 : Terveydenhuoltoala.