Vuosia sitten Tommy Taberman ja joku taiteilija? tekivät yhteisen hienosti kuvitetun kirjan. Mikäköhän on kirjan nimi ? onkohan sellaista vielä kirjakaupoissa?…

Kysytty

Vuosia sitten Tommy Taberman ja joku taiteilija? tekivät yhteisen hienosti kuvitetun kirjan. Mikäköhän on kirjan nimi ? onkohan sellaista vielä kirjakaupoissa? Näin tv:ssä kuvan kirjasta ,se oli sidottu ,tyylikäs hienoine kuvineen.

Vastaus

Vastattu

Kyseessä on luultavasti Tommy Tabermannin runoteos Yksinäinen tyttö ja yksisarvinen. Kirjan on julkaissut Gummerus vuonna 2003. Kuvat on tehnyt taidegraafikko Mirka Johansson. Runokokoelma löytyy Helmet-kirjastoista    https://haku.helmet.fi/iii/encore/record/C__Rb1611936. Jos kirjan haluaa ostaa itselleen kannattaa kysellä antikvariaateista.