Vuosia olen miettinyt, onko Thomas Brezinan kirjaa Eläinkoti pulassa oikeasti jossain kirjastossa saatavilla, tai onko sitä koskaan edes todellisuudessa…

Kysytty

Hei!
Vuosia olen miettinyt, onko Thomas Brezinan kirjaa Eläinkoti pulassa oikeasti jossain kirjastossa saatavilla, tai onko sitä koskaan edes todellisuudessa painettu ja kuinka pienestä painoksesta on tällöin ollut kyse? En ole löytänyt sitä mistään kirjastosta, antikvariaatista yms. saati edes nähnyt milloinkaan sen kansikuvaa kuvahaulla. Netissä törmää vain muihinkin ihmettelijöihin kirjan kohdalla. Kiitos jo etukäteen vastauksesta!

Vastaus

Vastattu

Vaikuttaa siltä, ettei vuonna 2010 ilmestyväksi kaavailtua Eläinkoti pulassa -kirjaa ole julkaistu lainkaan. Kirjastotietokannoista siitä löytyvät vain kustantajan ilmoittamat ennakkotiedot. Kansalliskirjastostakin saatavuustiedot puuttuvat. Vapaakappalekirjastona sen kokoelmiin kirjan voisi ainakin otaksua kuuluvan, mikäli se olisi ilmestynyt - oli painos sitten kuinka pieni hyvänsä.