Vuoden päivät olen päivittäin ilolla kuunnellut Ellibsin kautta äänikirjoja ja nyt la 25.1.2020 yhteys ei enää toiminutkaan enkä pääse entisillä tunnuksilla. Mikä neuvoksi?

Kysytty

Vuoden päivät olen päivittäin ilolla kuunnellut Ellibsin kautta äänikirjoja ja nyt la 25.1.2020 yhteys ei enää toiminutkaan enkä pääse entisillä tunnuksilla sisälle. Samat tunnukset avaavat kuitenkin yhteyden Helmet kirjastoon. Mikä neuvoksi, mistä apu?

Vastaus

Vastattu

Kokeilin juuri omalla puhelimellani ja sain äänikirjan kuulumaan normaalisti.

Keksin vain kaksi selitystä. Ensimmäinen on Elibs-sovellutukseen tullut uusi päivitys. Jos se on asentamatta, saattaa toiminta takkuilla.

(puhelimen kaupasta näet myös päivitystä odottavat sovellutukset)

Toinen ongelma saattaa olla jonkinmoinen jumi. Siitä saattaa päästä kirjautumalla ulos Ellibsistä ja uudelleen sisään.

Jos nämä eivät auta, voit tulla kirjastoon pyytämään apua. Autamme joko lennosta tai varaamme sinulle ajan. Voit varata ajan myös itse netissä .https://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Saunalahden_kirjasto/Palvelut/Lainaa_kirjastolainen(49395)

Toivottavati kuuntelu sujuu yhtä iloisissa merkeissä tänäkin vuonna.