Voitteko löytää tietoa Lady Sarah Napierin ja George Napierin tyttärestä Louisa Mary Napier?

Kysytty

Voitteko löytää tietoa Lady Sarah Napierin ja George Napierin tyttärestä( Louisa Mary Napier
jonka oikea äiti George Napierin edellinen vaimo Elizabeth Pollock .
Mitä hän teki elämässään
MISTÄ voin löytää potretin, muotokuvan. ym.

Entä toinen tytär Louisa Bunbury.
Joka Lady Sarahin ensimmäinen tytär, avioton lapsi.

Teillä ei ole teemaa historia. Mistä voisin kysyä Englannista tm Missä olisi asiantuntijoita? Tai kirjallisuutta?

Vastaus

Vastattu

Sukututkimus on aina hieman haasteellista.

Oletan, että kyse on 11.3.1751syntyneestä ja 13.10.1804 kuolleesta Georg Napierista? https://www.geni.com/people/Colonel-Hon-George-Napier/6000000000003325370

Hänestähän on tietoja myös Wikipediassa  Perheen tyttäristä ei sen sijaan näytä löytyvän tietoa netistä. (ainakaan kovin helposti)

Englannin historiasta paras tieto löytyy tietenkin englannista. BBC on koonnut vinkkejä 1700- ja 1800-lukujen sukututkimuksesta kiinnostuneille. http://www.bbc.co.uk/history/familyhistory/next_steps/adv_07_17_and_18_01.shtml

Kenties myös Englannin kansalliskirjastosta tai Family history Federatiosta voisi olla asijantuntija-apua.

Suomessa voisit kokeilla British Councilia. Heihin voi ottaa yhteyttä osoitteella info@britishcouncil.fi.

Englannin historian asiantuntijoita löytyy varmasti myös Yliopistoista. Helsingin yliopiston kirjaston kokoelmia pääsee penkomaan linkistä https://www2.helsinki.fi/fi/helsingin-yliopiston-kirjasto