Voitko kertoa onko Tuija Lehtisen lapsuus ajoista mitään tietoa? Ja jos on niin mistä sen voi löytää?

Kysytty

Voitko kertoa onko Tuija Lehtisen lapsuus ajoista mitään tietoa? Ja jos on niin mistä sen voi löytää?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomen nuorisokirjailijoiden nettimatrikkelista löydät lyhyesti tietoa Tuija Lehtisestä, myös lapsuudesta: http://www.nuorisokirjailijat.fi/main.php?s=k&k=24.
Lapsuudestaan Tuija Lehtinen kertoo seuraavissa kirjoissa:

Nuorten suosikkikirjailijat kautta Plätän (Suomen Nuortenkirjaneuvoston Tampereen osasto, 1996)

Miten minusta tuli lukija: tunnetut lastenkirjailijat kertovat (Avain, 2013)