Voisitteko ystävällisesti neuvoa, miten netin kautta voi uusia kirjojen lainat. En löytänyt kyseistä palvelua kirjaston kohdalta.

Kysytty

Voisitteko ystävällisesti neuvoa, miten netin kautta voi uusia kirjojen lainat. En löytänyt kyseistä palvelua kirjaston kohdalta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Joensuun kaupunginkirjaston kotisivulta ( http://www.jns.fi/palvelut/kirjasto/ ) pääset JOKIWEB:iin, kirjaston aineistotietokantaan. Täällä on heti aluksi selitetty, kuinka voit selata, varata ja uusia aineistoa WEB:in kautta.

Varauksen tekoa ja uusintaa varten tarvitset kirjastokorttisi numeron lisäksi salasanan, jonka saat kirjastosta.