Voisitteko suositella alle kouluikäiselle sopivia kirjoja, jotka käsittelevät sitä, miten vauvat syntyvät ja miten he saavat alkunsa?

Kysytty

Hei
Voisitteko suositella alle kouluikäiselle sopivia kirjoja, jotka käsittelevät sitä, miten vauvat syntyvät ja miten he saavat alkunsa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lasten kuvakirjoja, joissa raskautta ja uutta perheenjäsentä käsitellään perhesuhteiden kautta:
Sanna Pelliccioni: Onni-pojasta tulee isoveli
Giles Andreae ja Vanessa Cabban: Äidin vatsassa on talo
Brigitte Weninger ja Eve Tharlet: Pasi saa pikkusiskon
Sibylle ja Jürgen Rieckhoff: Ellasta tulee isosisko
Liane Schneider ja Eva Wenzel-Bürger: Laurasta tulee isosisko

Kuvakirjoja lasten seksuaalikasvatuksesta:
Janosch: Äiti, mistä lapset tulevat?
Katerina Janouch ja Mervi Lindman: Mistä on pienet vauvat tehty?
Dan Höjer ja Boel Werner: Tervetuloa meille, vauva!
Vauva tulee valtakuntaan (kirja avuksi vanhemmille, jotka haluavat keskustella lastensa kanssa vauvan syntymään liittyvistä asioista)

Annika Sandelin ja Linda Bondestam: Retkuliina rakastuu (synnytys)