Voisitteko sanoa, mikä oli vuonna 1922 kansanedustajana olleen Åkerblomin etunimi ja puolue?

Kysytty

Voisitteko sanoa, mikä oli vuonna 1922 kansanedustajana olleen Åkerblomin etunimi ja puolue?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Edustajan koko nimi oli Åkerblom, Kristian Vilhelm. Hän kuului Ruotsalaisen kansanpuolueen eduskuntaryhmään. Eduskunnassa hän oli Vaasan l. et. vaalipiiri 1917 -1917, 1919 -1929, 1930 -1932. Tarkempia tietoja hänestä löytyy edustajamatrikkelista, joka löytyy osoitteesta http://www.eduskunta.fi .