Voisitteko auttaa pienoisessa pulmassani.. Mun täytyis saada selville Puolan sijainti kartalla, asteluvuilla sanottuna niin, että se olis valtion äärikulmista…

Kysytty

Hei, voisitteko auttaa pienoisessa pulmassani.. Mun täytyis saada selville Puolan sijainti kartalla, asteluvuilla sanottuna niin, että se olis valtion äärikulmista katottuna. Ite en ole ihan varma mistä kohtaa se silloin katsotaan ja olen netistä löytänyt jotain astelukuja kuten tämän Geographic coordinates of Poland: 52 00 N, 20 00 E mutta en ole ollenkaan varma onko se oikein ja miten nämä oikeen katsotaan noilla ohjeilla, jotka olen saanut. Että jos osaisitte katsoa/tarkistaa asian ja vastata siihen :) Kiitos jo etukäteen!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Puolalainen wikipedia tarjoaa seuraavat lukemat
49 00 N Opołonek-vuoren huippu
54 50 N Jastrzębna Góra
14 07 E Osinów Dolny Oderin laakso
24 09 E Zosin-kylä Ukrainan rajalla