Voisitko suositella minulle suomenkielistä kirjallisuutta aiheesta Lähi-Idän ja Arabien historia?

Kysytty

Hei,

Voisitko suositella minulle suomenkielistä kirjallisuutta aiheesta Lähi-Idän ja Arabien historia?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Alla on aiheistasi muutamia kirjoja. Kaikki kirjat löytyvät Helmet-kirjastojen kokoelmista:

http://www.helmet.fi/fi-FI

- Mare nostrum : länsimaisen kulttuurin juurilla / Jaakko Hämeen-Anttila (2012)
- Israelin ja Palestiinan konflikti / Pasi Päivinen (2004)
- Marhaba. 2001 / [julkaisija: Suomalais-arabialainen yhdistys ry] ; [toimituskunta: Faruk Abu-Chacra, Marjatta Hattab, Aarne Toivanen] : vuosikirja (2001)
- Tuhat ja yksi askelta : arabimaat muuttuvassa maailmassa / toimittaneet Ilona Nykyri ja Jouko Jokisalo (2006)
- Uskonto ja politiikka Lähi-Idässä / toimittaneet Hannu Juusola & Heidi Huuhtanen (2002)