Voisitko suositella englanninkielistä kirjaa/kirjoja pojille ja tytöille (12 vuotiaita, joita oisi saatavilla Töölön kirjastossa 4 tai enemmän kappaletta?

Kysytty

Voisitko suositella englanninkielistä kirjaa/kirjoja pojille ja tytöille (12 vuotiaita, joita oisi saatavilla Töölön kirjastossa 4 tai enemmän kappaletta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mikäli haluatte Töölön kirjastosta saatavilla olevia kirjoja, suosittelisimme henkilökohtaista käyntiä paikan päällä. Tällöin voitte valita mieleisenne kirjan suoraan käsillä olevasta kokoelmasta.

Töölön kirjasto on auki lauantaina klo 10-16 ja sunnuntaina 12-18.

Englanninkielisistä kirjoista niteitä hankitaan yleensä vain yksi kappale. Valitettavasti muista kirjastoista varatut niteet eivät nekään ehdi enää maanantaiksi.

Rinnakkaiskappaleita, jos niitä on saatavilla, voi noutaa itse toisista lähellä sijaitsevista kirjastoista, kuten Rikhardinkadun, Pasilan ja Kallion kirjastoista.

Rikhardinkadun kirjaston viikonlopun aukioloajat ovat samat kuin Töölön kirjaston.

Kallion kirjasto on auki lauantaina ja sunnuntaina klo 12-18.