Voisitko suomentaa mulle Annie Lennoxin No More I Love You’s biisin sanat ?

Kysytty

Voisitko suomentaa mulle Annie Lennoxin No More I Love You’s biisin sanat ?

Vastaus

Vastattu

Käännösten laatiminen ei kuulu Kysy kirjastonhoitajalta -palveluun. Jos laulusta olisi olemassa julkaistu suomenkielinen versio, sitä tietysti etsisimme mahdollisuuksien mukaan, tosin laulujen suomenkieliset versiot eivät välttämättä ole suoria käännöksiä alkuperäisestä sanoituksesta. "No more I love you's" -kappaleesta en löytänyt suomenkielistä versiota.