Voisitko selvittää meneekö elokuvasta: maailman ympäri 80 päivässä varausmaksua jos on 12 vuotias ja varaa omalla kortilla?

Kysytty

Voisitko selvittää meneekö elokuvasta: maailman ympäri 80 päivässä varausmaksua jos on 12 vuotias ja varaa omalla kortilla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lasten aineistosta ei mene varausmaksua. Tätä elokuvaa on kirjastoissa sekä lasten että aikuisten osastolla. Varausmaksu menee, jos olette varanneet elokuvan aikuisten osastolta.