Voisitko kertoa mistä saisin tietoa Ilmari Kiannon kuolemasta ja hänen loppuelämästään?

Kysytty

Voisitko kertoa mistä saisin tietoa Ilmari Kiannon kuolemasta ja hänen loppuelämästään?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ilmari Kiannon loppuelämästä ja kuolemasta löytyy aika vähän tietoja. Jalo Heikkisen kirjasta Turjanlinna (1986) on kappale Iki mutta ei ikuinen. Uolevi Kiannon kirjassa Tervetuloa kotiin, Iki(1978) on s. 157 alkaen kappale: Kaksi aihetta melkein sekaisin: tanssiminen ja vanheneminen. Kirjassa Nälkämaan keisari(1986) on loppuosassa muutamia kuvia Ilmari Kiannon elämän loppuvaiheista.