Voisinko saada suomennoksen sekä lähdeviitteen (suomentajan tietoineen) seuraavaan lainaukseen 'Pikku prinssistä'? “Here is my secret, a very simple secret: It…

Kysytty

Hei,

voisinko saada suomennoksen sekä lähdeviitteen (suomentajan tietoineen) seuraavaan lainaukseen 'Pikku prinssistä'?

“Here is my secret, a very simple secret: It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.”

Paljon kiitoksia!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

"Nyt saat salaisuuteni. Se on hyvin yksinkertainen: Ainoastaan sydämellään näkee hyvin. Tärkeimpiä asioita ei näe silmillä."

Saint-Exupéry, Antoine de: Pikku Prinssi
Porvoo, WSOY, 23. p 1998
suom. Irma Packalén