Voisinko saada sähköpostitse listan Laila Hietamiehen kirjoittaman sarja teos-järjestyksestä koskien sarjaa, jossa on mm. Kylä järvien sylissä, Mäeltä näkyy…

Kysytty

Hei,
voisinko saada sähköpostitse listan Laila Hietamiehen kirjoittaman sarja teos-järjestyksestä koskien sarjaa, jossa on mm. Kylä järvien sylissä, Mäeltä näkyy toinen mäki, Edessä elämän virrat jne.

Olisi hyvä saada lista, niin voisin tehdä mahdollisia varauksiakin kotoa käsin, kun tietäisi, mistä sarja alkaa jne.
Nimenomaan äänikirjoista tekisin varauksia, sillä niitä tarkoitan tässä kysellä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Laila Hietamiehen teokset "Kylä järvien sylissä" (1998) aloittaa sarjan, jonka jatko-osat ovat "Siniset Viipurin illat" ja "Kesän korkea taivas".

"Mäeltä näkyy toinen mäki" -teos (1981) aloittaa sarjan, jonka jatko-osat ovat: "Maa suuri ja avara", "Hylätyt talot, autiot pihat", "Vierailla poluilla, oudoilla ovilla" ja "Edessä elämän virrat".

Löydät Laila Hietamiehen (nykyisin Laila Hirvisaaren) äänikirjat verkkokirjastosta http://hameenlinna.kirjas.to, kun rajaat haun tarkennetussa haussa koskemaan vain aineistolajia "äänikirjat".

Tähän kysymykseen on myös vastattu aikaisemmin:

http://www.kirjastot.fi/fi-fi/tietopalvelu/kysymys.aspx?ID=23828155-a07…

Hietamiehen tuotanto löytyy myös kustantajan verkkosivuilta: http://www.otava.fi/kirjailijat/kotimaiset/a-i/hirvisaari_laila/fi_FI/t…

9 ääntä

Kommentit

Onko vielä jostain ostettavissa Laila Hietamiehen Kannas sarjasta Maa on suuri ja avara?