Voisinko saada muutaman (uudempia) kirjannimen aiheesta masennus?

Kysytty

Voisinko saada muutaman (uudempia) kirjannimen aiheesta masennus?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ohessa muutama uusi masennusta ja depressiota käsittelevä kirja. Voit myös itse tehdä haun Helsingin kaupunginkirjaston aineistotietokantaan http://www.libplussa.fi . Kirjoita aihehakuun hakusanaksi esim. 'masennus'. Tällöin saat listauksen suurin piirtein kaikista aihetta jollakin tapaa sivuavista teoksista, jotka löytyvät kaupunginkirjaston kokoelmista.

Vartiovaara, Ilkka Kaksi kelloa--ajatuksia paremmasta elämästä. 2000
"Miten selviytyisin iltaan"--välähdyksiä masennuksen maailmasta. 1999
Seligman, Martin E. P. Optimistin käsikirja. 1999
Hardwick, Neil Hullun lailla. 1999
Huttunen, Matti Ihmiseksi--kirjoituksia kolmannelta linjalta. 1999
Leppänen, Seija Kävelevä sisällissota. 1999