Otsikko
Voisinko saada missi Armi Kuuselan miehen Virgilio (Gil) Hilarion vanhempien nimet, syntymäpaikan ja ajat ja tiedon missä he kuolivat ja milloin. En ole…

Kysytty

Voisinko saada missi Armi Kuuselan miehen Virgilio (Gil) Hilarion vanhempien nimet, syntymäpaikan ja ajat ja tiedon missä he kuolivat ja milloin. En ole löytänyt tietoja vaikka olen kovasti etsinyt niitä. Gil Hilario on syntynyt 1927.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet-aineistohaun sanahaku http://www.helmet.fi/search*fin/X Armi Kuusela antaa yhdeksän teosta. Kävimme näistä läpi kolme:
Armi Kuusela : myytti, julkkis ja supertähti / Nina af Enehjelm
Armin kultaiset vuodet / Jorma Marttala
Armin vuodet / Markku Koski, Leo Lindsten
Vastausta näistä kirjoista ei löytynyt.

Valitettavasti muistakaan käytössä olevista lähteistä emme vastausta löytäneet. Google-haut ja mm. kirjaston käytössä oleva laaja Ebsco-artikkelihaku eivät antaneet tulosta.

Nina af Enehjelmin kirjassa Armi Kuusela : myytti, julkkis ja supertähti, julk. 2003 on kirjattu seikkaperäinen lähdeaineisto, mm aikakauslehtiä. Kustantaja WSOY:n kautta voisi saada yhteyden kirjan kirjoittajaan. Jospa hänellä olisi asiasta tieto.

Nina af Enehjelm on kirjoittanut myös kirjan Missit : suomalaisen missi-instituution historiaa vuoteen 1969, julk. 2004. Kustantaja tässä on Yliopistopaino http://www.yliopistopaino.fi

Ehkä asiaa kannattaisi tiedustella Filippiineiltä.
Sivulta The official website of the republic of Philippines http://www.gov.ph löytyy kohta Libraries, valitettavasti ei kuitenkaan Kysy kirjastonhoitajalta -palvelua, mutta joistakin noista kirjastoista voisitte kysyä.