Voisiko yle lähettää Peter Seller Vaaleanpunainen pantteri elokuvat taitaa olla 5 tai 6 elokuvaa, tv lähettä yleensä vaan sitä ekaa elokuvaa esim Iskee jälleen…

Kysytty

Moi voisiko yle lähettää Peter Seller Vaaleanpunainen pantteri elokuvat taitaa olla 5 tai 6 elokuvaa, tv lähettä yleensä vaan sitä ekaa elokuvaa esim Iskee jälleen on todella hyvä.

Vastaus

Vastattu

Voit esittää Ylelle ohjelmatoiveen. Alla olevasta linkistä aukeavalta sivulta voit avata lomakkeen, jolla voit lähettää toiveen Ylen asiakaspalveluun.

https://asiakaspalvelu.yle.fi/s/?language=fi

0 ääntä

Kommentit

Ylelle ohjelmatoiveen lähettäminen on sama kuin uuniin huutaisi. Useita vuosia (liki 10v kerran pari kuukaudessa) yrittänyt toivoa vanhoja Weismullerin Tarzan elokuvia TV:stä ja radiosta monia kuunnelmia, mutta mitään ei ole tapahtunut.