Voisiko Lumon kirjastoon saada oikeustieteellisen pääsykoekirjoja? Kirjat: Mika Hemmo:Oikeudellisen riskienhallinnan perusteita,2005 Juha Raitio:Johdatus…

Kysytty

Voisiko Lumon kirjastoon saada oikeustieteellisen pääsykoekirjoja?
Kirjat:
Mika Hemmo:Oikeudellisen riskienhallinnan perusteita,2005
Juha Raitio:Johdatus Euroopan integraation historiaan ja eurooppaoikeuteen, 2005
Jyri Inha: Haminasta Maastrichtiin - modernin suomalaisen valtiosääntöhistorian pääpiirteet, 2005
Kari Tiitinen: Työoikeuden pääasiat,2005

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti emme voi kustannussyistä hankkia kaikkia pääsykoekirjoja Lumon kirjastoon, vaan joudumme tekemään tarkkaa valintaa. Kysymiäsi kirjoja on hankittu Espoon ja Helsingin kirjastoihin. Ne ovat myös tulossa Tikkurilan kokoelmiin. Sinun kannattaa tehdä varaus HelMet-järjestelmään osoitteessa www.helmet.fi ja laittaa noutopaikaksi Lumon kirjasto. Varauksen tehdäksesi tarvitset kirjastokortin ja tunnusluvun. Jos Sinulla ei niitä ole, niin saat ne kirjastostasi sekä opastusta HelMetin käyttöön. Kirjavaraukset maksavat 0,50 €/kpl.