Voisiko 3D-tulostimelle hankkia filamentteja useammissa eri väreissä? Olisin tarvinnut ruskeata niin, että olisin saanut tulostettua ennen joulua. Ikävä kyllä…

Kysytty

Voisiko 3D-tulostimelle hankkia filamentteja useammissa eri väreissä? Olisin tarvinnut ruskeata niin, että olisin saanut tulostettua ennen joulua. Ikävä kyllä värivalikoima oli erittäin rajallinen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,

Kiitos toiveestasi, välitin sen eteenpäin 3D-tulostusvastaavillemme jotka laittavat ruskean värin seuraavaan tilaukseen mikäli sitä on saatavilla. Ennen joulua uutta filamenttia ei kuitenkaan ole käytännön syistä mahdollista saada.

Tiesithän, että 3D-tulostettuja esineitä on mahdollista maalata esimerkiksi pienoismalleille tarkoitetuilla maaleilla? Näin lopputuloksesta on mahdollista saada juuri sen värinen kuin tarve on filamentista riippumatta.