Otsikko
Voinko varmuudella saada selville listan niistä facebookissa tekrmistäni kaveripyynnöistä, jotka vastaanottaja on hylännyt.

Kysytty

Voinko varmuudella saada selville listan niistä facebookissa tekrmistäni kaveripyynnöistä, jotka vastaanottaja on hylännyt.

Vastaus

Vastattu

Kun Facebookissa poistaa kaveripyynnön, pyynnön lähettäjä ei saa ilmoitusta poistamisesta. Lähettäjä ei pyynnön poistamisen jälkeen voi lähettää uutta kaveripyyntöä vuoteen. Listausta poistetuista kaveripyynnöistä ei saa Facebookista.

Ohjeita ja tukea Facebookin käyttöön: https://fi-fi.facebook.com/help