Voinko tilata muista kirjastoista oman kirjaston kautta. Haussa on Jari Auvisen teokset Raitiovaunulla Kallioon sekä Kallion kaduilla puutalojen aikaan. Miten…

Kysytty

Voinko tilata muista kirjastoista oman kirjaston kautta. Haussa on Jari Auvisen teokset Raitiovaunulla Kallioon sekä Kallion kaduilla puutalojen aikaan. Miten toimin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit tehdä teoksista kaukolainapyynnöt. Kaukolainan tilauslomake löytyy kirjaston kotisivuilta: https://vanamo.verkkokirjasto.fi/web/arena/kaukolainatilaukset. Kummastakin teoksesta täytetään oma pyyntönsä. Kaukolainan hinta on 8 euroa. Voit valita noutopisteeksi oman lähikirjastosi.