Voinko saada kirjastokortin etänä? Teillä on yksi e-kirja, jonka haluaisin lainata, mutta asun todella kaukana teistä, eikä minulla ole teille kirjastokorttia,…

Kysytty

Hei!
Voinko saada kirjastokortin etänä?
Teillä on yksi e-kirja, jonka haluaisin lainata, mutta asun todella kaukana teistä, eikä minulla ole teille kirjastokorttia, ratamokirjastoon on.

Vastaus

Vastattu

Kyselemäsi kirja kuuluu Ratamo-kirjastojen yhteiseen kokoelmaan. Jos sinulla on kirjastokimpan kortti ja siihen liittyvä pin-koodi, pääset lainaamaan tai varaamaan e-kirjan. Kehittämistyön menetelmät | Ellibs Library .

Yleinen vastaus kysymykseesi on, että kirjastokorttia ei voi saada etänä. Kirjastokortin haltijoiden henkilöllisyys on tarkastettava. Sähköinen tunnistautuminen ei ole kirjastoissa mahdollista.