Voinko saada Jyväskylän kirjastokortin vaikka kotipaikkani on Helsinki? Käyn kesämökillä Muuramessa useita kertoja vuodessa ja olisi kiva lainata läheltä…

Kysytty

Voinko saada Jyväskylän kirjastokortin vaikka kotipaikkani on Helsinki? Käyn kesämökillä Muuramessa useita kertoja vuodessa ja olisi kiva lainata läheltä luettavaa

Vastaus

Vastattu

Jyväskylän kaupunginkirjastosta kerrottiin, että saat kirjastokortin ilmoittamalla osoitteesi ja esittämällä kirjaston hyväksymän voimassaolevan henkilötodistuksen, jossa on valokuva ja henkilötunnus. Kirjastokortin myöntämiseen tarvitaan Suomessa oleva osoite.