Voinko palauttaa myöhästyneet kirjat kirjastoon omatoimiaikana, kun virkailijat eivät ole paikalla? Miten maksu suoritetaan?

Kysytty

Voinko palauttaa myöhästyneet kirjat kirjastoon omatoimiaikana, kun virkailijat eivät ole paikalla? Miten maksu suoritetaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit palauttaa myöhässä olevat kirjat (jotka eivät vielä ole perinnässä) normaalisti omatoimikirjaston palautusautomaatilla.

Jos olet jo saanut perintätoimistolta huomautuksen, on hyvä lähettää heille tieto palautuksesta. Helpoiten se sujuu kirjaston palvelutiskillä palveluaikaan.

Mahdolliset maksut tallentuvat kortillesi ja voit maksaa ne joko verkossa Helmet-sivuilla tai kirjastojen palveluaikaan tiskillä.

https://www.helmet.fi/fi-FI/Verkkomaksaminen(115033)