Voinko maksaa jollekin tilille esim. verkkopankin kautta kertyneet sakot?

Kysytty

Voinko maksaa jollekin tilille esim. verkkopankin kautta kertyneet sakot?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

HelMet kirjastojen eli Espoon, Helsingin, Kauniaisten ja Vantaan kaupunginkirjastojen maksut voi maksaa ainoastaan kirjastossa.

Aineiston korvaus on maksettava johonkin ko. aineiston omistavan kaupunginkirjaston toimipaikoista. Muun maksun voit maksaa mihin tahansa pääkaupunkiseudun kaupunginkirjastojen toimipaikoista.

HelMet kirjastojen maksuohjeet http://www.helmet.fi/screens/maksut_fin.html