Voinko ldara äänikirjan tabletilleni etänä? Olen ladannut ellipsohjelman.Yritin varata John Grisham on Clien kirjaa mutta eteinen vain fyysisen äänikirjan…

Kysytty

Hei voinko ldara äänikirjan tabletilleni etänä? Olen ladannut ellipsohjelman.Yritin varata John Grisham on Clien kirjaa mutta etenen vain fyysisen äänikirjan varausivulle???

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti John Grishamin The Client -kirjaa ei ole kirjastossa e-äänikirjana. Kirkes-kirjastoissa, joihin Keravan kirjastokin kuuluu, on tällä hetkellä 59 e-äänikirjaa, joista löytyy luettelo alla olevasta linkistä:

  https://kerava.verkkokirjasto.fi/web/arena/search?p_p_id=searchResult_WAR_arenaportlets&p_p_lifecycle=1&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_r_p_687834046_facet_queries=mediaClass_facet%3DeAudio&p_r_p_687834046_search_query=%C3%A4%C3%A4nikirjat&p_r_p_687834046_search_type=solr

Tietoa Kirkes-kirjastojen e-kirjoista yleensäkin löytyy alta:

https://www.kerava.fi/palvelut/kirjastokulttuuri-ja-museot/kirjasto/kirjaston-aineisto/e-kirjat