Voinko käyttää kirjaston tietokonetta asiakirjojen tekemisiin omalla muistitikulla.

Kysytty

Voinko käyttää kirjaston tietokonetta asiakirjojen tekemisiin omalla muistitikulla.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit käyttää kirjaston asiakaspäätteitä omien asiakirjojen tekemiseen ja niiden tallentamiseen muistitikulle kaikissa Espoon kirjastoissa. Oma muistitikkukin on sallittu väline.